Det Kvinnliga Våldet.

23 10 2008

Du måste se denna video. Du måste acceptera att hur mycket män än slår kvinnor, barn och andra män. Så görs något mot det. Mot det du kommer se i denna video. Görs inget…

http://daddys.blogg.se/2008/october/tors-ni-se-sanningen-om-det-kvinnliga-valdet.html

och för er kvinnor som ser denna och funderar över den där saken de säger: Att män lär sig förtrycka sina aggressioner. Jag har aldrig haft så god lust att skada en annan människa som när jag såg denna film. Ändå stoppas jag av flertalet spärrar. Jag slår inte ens näven i bordet.

Så många gånger har man blivit slagen av tjejer. Men aldrig gjort något tillbaka. Inte ens tagit tag om deras handleder för att stoppa deras slag. Jag tror inte jag är speciell på den punkten.

Det är dags att inse; Människor skadar människor. Oavsett, kön, färg, tro eller ideologisk övertygelse. Alla människor skadar någon gång en annan människa. Inklusive mig och dig.

Åtgärder

Information

2 responses

29 10 2008
Gabriella

Självklart slåss alla, oavsett vem man är. Jag behöver inte se hela videon, människor är djur som alla andra varelser – skillnaden är bara den att vi intalar oss annat, att vi skulle vara bättre.

Muren rasar, sanningen kryper fram..

7 11 2008
Kulturbruden

Jag har inte slagit någon sedan jag var i sandlådan…
alla som brukar våld gör fel *oavsett kön*.

Kommentera

