Ge mig Estonia!

4 07 2008

”Försvarsmakten har inte heller tillåtelse att dimensionera sin verksamhet efter det civila samhällets behov av stöd.” SVD

Som jag har förstått det är det väldigt roligt att kasta bajs på FRA för något de inte gjort, inte har makt över och inte heller ska ha med att göra.

jag vill däremot kasta bajs på något annat. Hela jävla svenska befolkningen. Som jag beskrev tidigare finns det 9 miljoner idioter i detta land. Försvaret får itne dimenstionera sin verksamhet efter militära hot. Men som det nu visar sig, inte heller mot samhällets behov.
Ge oss en till Estonia och vi kan börja prata katastrof. För som ni kanske såg i filmen, Titanic. Så går de på röven när det saknas helikoprar. men det är lungt… Det händer ju aldrig något.

Fan vad jag hatar er. Att ni kan sitta i ett land, leva livet och inte bry er? Sket ni i era föräldrar när ni bodde hemma också?

Åtgärder

Information

Kommentera

