Medvedev lyssnar gärna på Led Zeppelin

7 05 2008

Jag gillade Putin, inte för att jag tycker han för en bra politik eller att han verkar vara en mysig farbror. Men han Rädda oss från ett Ryssland i inbördeskrig och kaos, ett Ryssland med en ekonomi totalt kontrollerad av organiserad brottslighet. Mot det är ett ryssland med odemokratiska system och aggresiv utrikespolitik, så kallat ”business as usually”. Det är ju perfekt för tex Svenska Freds, som inte kan vara något annat än en KGB/GRU sponsrad destabilisering av av Östersjöregionen.

Att Putin blir premiärminister skapar en del intressanta framtidsaspekter. Det är inte utan att jag är Nyfiken på vad som komma skall. Även om jag är övertygad om att det innefattar Annektering av både Georgien och Gotland, samt en utrotning av de sista tjetjenerna.

Och när all rysk industri byggts upp till europeisk standard, köper de väl helt enkelt det som är kvar av den Europieska kontinenten. Då blir vi rika.

Åtgärder

Information

3 responses

8 05 2008
666

грамматику выучи сперва, укнуллище кавказское

8 05 2008
Halldin

Det här är andra gången av två möjliga jag får ryskt besök när jag skriver om Ryssland. Men jag kan inte ett ord ryska.

12 05 2008
Andersson

Min bedömning är att det är en lustigkurre

Kommentera

